Ole hyvä ja jätä viestisi


Chat-asiakaspalvelumme on avoinna normaalisti arkisin kello 9-15.30

Ole hyvä ja jätä viestisi

Toimitusehdot koskevat Suojärven Suklaatila Oy:n (y-tunnus: 2128618-3) etämyyntiä.

Yksityisasiakkaan tulee olla täysi-ikäinen tai hänellä tulee olla huoltajan lupa tilata. Yritys- ja yhteisöasiakkailta edellytetään y-tunnusta.

 

1. Toimitusaika

Varastotuotteet toimitetaan Suklaatilalta jakelusta vastaavalle yhtiölle 0-4 työpäivän kuluttua tilauksesta. Posti jakaa lähetykset oman aikataulunsa mukaan. Tilaustöiden (suklaat omalla pakkauksella, logosuklaat yms.) toimitusaika on tuotekohtaisesti 1-2 viikkoa.

Jos jokin tilauksen tavaroista on loppunut varastostamme emmekä kykene valmistamaan sitä normaalin toimitusajan kuluessa, olemme asiakkaaseemme yhteydessä. Joulusesongin aikana marras-joulukuussa toimitusajat voivat poiketa normaalista.

Suklaa on lämpötilan vaihteluille herkkä tuote, minkä vuoksi tavallista kylmempien tai lämpimämpien säiden aikana katsomme tilaus- ja toimitustapakohtaisesti, voidaanko tuotteet lähettää suunnitellulla tavalla. Olemme yhteydessä asiakkaaseemme mahdollisten säistä johtuvien viiveiden vuoksi.

 

2. Toimitustapa

Toimituskulut riippuvat asiakkaan valitsemasta toimitustavasta, ja ne lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan. Verkkokauppa ilmoittaa automaattisesti, mitkä toimitustavat ovat valitulla ostoskorisisällöllä mahdollisia.

Kooltaan ja/tai painoltaan pienet lähetykset voidaan toimittaa edullisena kirjelähetyksenä vastaanottajan postilaatikkoon/-luukkuun. Verkkokauppa tarjoaa kirjelähetysvaihtoehtoa, mikäli se on valituilla tuotteilla mahdollinen. 

Sähköpostitse toimittamallamme lähetystunnuksella voit seurata Postin kautta toimitettavien pakettien kulkua Postin sivulla www.posti.fi/lahetystenseuranta. Lähetysseuranta ei ole voimassa kirjeitse toimitetuilla lähetyksillä.

Lahjatuotteet on mahdollista toimittaa suoraan lahjansaajalle syöttämällä tämän yhteystiedot toimitusosoitteeksi.

Toistaiseksi toimitamme tuotteita ainoastaan Suomeen.

 

3. Maksutavat

Voit maksaa tilauksesi ostoskorissa valittavissa olevilla maksutavoilla. Asiakkaan verkkomaksujen vastaanottajana näkyy Checkout, joka on maksunvälityspalvelu ja välittää maksut kauppiaalle. Checkout tarjoaa monipuoliset maksutavat perinteisten pankki- ja luottokorttien rinnalle. Lue lisää Checkout-palvelun maksutavoista.

Checkout on turvallinen maksutapa. Palvelu on Finanssivalvonnan alaista ja sen lisäksi tarjoaa maksajille ilmaisen ostoturvan. Checkout on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä palvelu. Checkout on osa OP-ryhmää.

Mikäli tilaat tuotteet noudettavaksi myymälästämme, voit maksaa ostoksesi myymälämme kassalla.

 

4. Lunastamattomat paketit

Mikäli tilattu paketti jää lunastamatta ja palautuu takaisin Suklaatilalle, kauppa raukeaa. Toimituksesta ja palautuksesta meille aiheutuneiden kustannusten vuoksi perimme erillisen 13,90 € maksun, joka vähennetään kauppasummasta ja loppuosa palautetaan asiakkaalle.

Vastaanottajalle ilmoitetaan lähetyksen saapumisesta tekstiviestitse, mikäli kysymyksessä on noutopistelähetys. Kotipaketti-toimituksissa Posti on yhteydessä vastaanottajaan ennen jakelua. Täytäthän tämän vuoksi tilauksen tietoihin vastaanottajan matkapuhelinnumeron tarkasti.

 

5. Tuotteen palautusoikeus

Varastotuotteilla on täysi 14 vuorokauden palautusoikeus, joka koskee yksityisiä kuluttajia. Palautettavan tuotteen pitää olla käyttämätön, myyntikelpoinen ja alkuperäispakkauksessaan. Palautusoikeus ei koske asiakkaan toiveiden mukaan räätälöityjä tilaustöitä, kuten suklaita omalla pakkauspainatuksella.

Toimintaohje tuotepalautuksessa:

1) Ota yhteyttä asiakaspalveluumme joko sähköpostitse tai puhelimitse 14 päivän kuluessa lähetyksen vastaanottamisesta. Ilmoita, mitä tuotteita olet palauttamassa.

2) Palauta tuotteet postipakettina osoitteella Suojärven Suklaatila Oy, Liivalammintie 75, 34140 Ylöjärvi. Liitä lähetykseesi tuotteen mukana tullut pakkauslista sekä tilinumero, jonne palautamme tuotteen hinnan. Palautus on tehtävä 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksesta. Asiakas palauttaa tuotteet omalla kustannuksellaan. Emme lunasta postiennakkolähetyksiä.

3) Käsittelemme palautukset viikon kuluessa siitä, kun tuote on saapunut takaisin meille. Asiakkaalle palautettava summa maksetaan aina vasta tuotteen tarkastamisen jälkeen.

 

6. Tuotevirheen korjaaminen

Jos kirje tai paketti on vioittunut kuljetuksessa, tee välittömästi reklamaatio Postiin.

Jos toimitettu tuote on valmistusvirheellinen tai vioittunut, voit tehdä tuotteesta virheilmoituksen Suklaatilalle (asiakaspalvelu@suklaatila.fi tai 050 409 0073) ja jättää vioittuneen tuotteen ns. asiakaspalautuksena postiin. Postimaksua ei sinun tällöin tarvitse maksaa. Samalla pyydämme ilmoittamaan, palautatko tuotteen ja haluatko rahat takaisin vai toivotko, että lähetämme vastaavan tuotteen vioittuneen tilalle. Rahojen palautusta varten pyydämme ilmoittamaan tilinumeron.

 

7. Yhteystiedot

Suojärven Suklaatila Oy

Liivalammintie 75, 34140 Mutala

Puh. 050 409 0073 (ark. 9-16)

Sähköposti: asiakaspalvelu@suklaatila.fi

Toimitusehdot lyhyesti

Varastotuotteet toimitetaan Suklaatilalta 0-4 päivän kuluessa jakelusta vastaavalle yhtiölle. Tilaustöiden (suklaat omalla pakkauksella, logosuklaat yms.) toimitusaika on tuotekohtaisesti 1-2 viikkoa.

Varastotuotteilla on täysi 14 vuorokauden palautusoikeus, joka koskee yksityisiä kuluttajia. Palautettavan tuotteen pitää olla käyttämätön, myyntikelpoinen ja alkuperäispakkauksessaan. Tilaustyöt valmistetaan asiakkaan toivomusten mukaisesti räätälöityinä, eikä niiden tilauksilla näin ollen ole peruutusoikeutta.

Jos olemme toimittaneet väärän tai viallisen tuotteen, pyytäisimme ystävällisesti olemaan 14 vuorokauden sisällä yhteydessä asiakaspalveluumme jatkotoimia varten. Yhteystietomme: asiakaspalvelu@suklaatila.fi tai puh. 050 409 0073 (ark. 9-16).

Seuraa meitä Facebookissa