Ole hyvä ja jätä viestisi


Chat-asiakaspalvelumme on avoinna normaalisti arkisin kello 9-15.30

Ole hyvä ja jätä viestisi
Sillanpää-ooppera: "Merkityksellinen viestintä ja markkinointi ei ole mautonta"

Sillanpää-ooppera: "Merkityksellinen viestintä ja markkinointi ei ole mautonta"

Hämeenkyrön FEStiwaalit ry

Sulaa_Nobelia

 

Sillanpää-ooppera oli Suomen 100-vuotisjuhlavuoden merkkitapaus

 

Hämeenkyrö pompahti maakunnan ja monessa mielessä koko valtakunnankin tapahtumakartalle 2017-2018, kun Myllykolun kesäteatterissa kuultiin kansan tuntemien huippunimien toteuttama Sillanpää-ooppera.

 

Opperan kiitelty baritoni ja taiteellinen johtaja Waltteri Torikka vieraili Myllykolussa ensimmäisen kerran vuonna 2011, ja sillanpääläismiljöö uusittuine kesäteattereineen sytytti nuoressa baritonissa halun toteuttaa Hämeenkyrössä jotain ennenkokematonta. Vuosien työn tuloksena Myllykolussa nähtiin produktio, joka syntyi täydestä intohimosta Sillanpään teoksiin, kulttuurihistoriaan ja oopperaan. Oopperan kantaesitys koettiin F. E. Sillanpään syntymäkodin miljöössä, Myllykolun Kesäteatterissa, Hämeenkyrössä, kesällä 2017. Vuonna, jolloin Suomi juhlisti 100-vuotisjuhlavuottaan.

 

Suursuosion saavuttanut ja loppuunmyydyksi ensimmäisenä esityskesänään päätynyt ooppera sai jatkoa myös seuraavana vuonna. Sävellys oli Seppo Pohjolan, ohjaus Marco Bjurströmin. Hämeenkyrön festiwaalikesään 2018 mahtui myös muita merkkitapahtumia.

 

"Merkityksellinen viestintä ja markkinointi ei ole mautonta"

 

Sulaa_NobeliaSuklaatilalla oli ilo palvella tapahtumajärjestäjiä toteuttamalla oopperalle oma nimikkosuklaa nimeltään Sulaa Nobelia. Se osoittautui erinomaiseksi niin ennakkomarkkinoinnissa kuin esitysten oheismyyntituotteenakin. Sulaa Nobelia oli myynnissä lisäksi muun muassa paikallisissa kaupoissa.

 

Tapahtumakesien monitoiminainen, toiminnanjohtaja-tuottaja-tiedottaja Vilja Pylsy iloitsee onnistuneesta tilaisuuksien sarjasta, jossa tapahtumasuklaat löysivät oman toimivan roolinsa. Molempina kesinä herkun mauksi valikoitui hienostunut tumma merisuolasuklaa. 

 

"Alkupala herätti ruokahalun. Sulaa Nobelia -suklaa antoi maistiaiset Sillanpää-oopperasta. Merkityksellinen viestintä ja markkinointi ei ole mautonta", Pylsy miettii.

 

Suklaatilankin väkeä kokoontui viettämään iltaa oopperanautintojen pariin Myllykolun kesäteatteriin. Ylhäällä kuvassa vasemmalta Hanna, kesäapumme Oona, Tomi, Kati ja Katja.

Pahoittelemme häiriötä.

Hae tuotetta uudestaan

Seuraa meitä Facebookissa